Halløj i klosteret 2
Alles yndlingsnonne er tilbage. Denne gang går Deloris Van Cartier undercover som Søster Mary Clarence på en storbyskole i problemer. Med en melodi-marcherende undervisningsplan bringer hun latter, musik og lidt guddommelig inspiration til klasseværelset...før de smarte elever opdager, hvem hun virkelig er.