Skønne sild søges
Fem irske mænd udtænker en plan om, hvordan de kan lokke amerikanske skønheder til deres landsby, men da deres plan slår fejl, er resultatet en uventet runde romancer med de mest usandsynlige kvinder.
Fem irske mænd udtænker en plan om, hvordan de kan lokke amerikanske skønheder til deres landsby, men da deres plan slår fejl, er resultatet en uventet runde romancer med de mest usandsynlige kvinder: Dem, der hele tiden har været lige for næsen af dem.