Skyldig
En smart forsvarsadvokat bliver fanget i et manipulerende væv af hendes charmerende playboy-klient, der er anklaget for at have myrdet sin rige hustru.
Rebecca De Mornay og Don Johnson indtager skærmen i denne spændende og forførende sexede thriller. De Mornay spiller en smart og sexet forsvarsadvokat, som spiller for at vinde – hvilket hun normalt gør. Hun møder sig ligemand, da hun repræsenterer en playboy (Don Johnson), der er anklaget for at have myrdet sin rige kone. Den attraktive advokat, der bliver betaget af sin klients uimodståelige charme, bliver fanget i hans forførende, psykologiske væv af bedrag, som er umuligt at undslippe – og hun frygter snart, at hun bliver hans næste offer. Lige fra den første overraskende drejning i plottet er SKYLDIG en medrivende og hårrejsende thriller, der fører til et sensationelt klimaks. Du er nødt til at se den!