Sneleopardens frosne kongerige
Filmet ovre tre år i Qinghai-bjergene i Kina og med aldrig før sete optagelser. The Frozen Kingdom of the Snow Leopard fortæller historien om en hengiven hun-sneleopard, der slår sig ned i en fremmed dal for at føde og opfostre sine to unger til trods for utrolige odds.