Jongløren
Guido holdt et skilt foran Luigis Casa Della Tyres for at få kunderne ind i butikken, da Luigi pludselig kommer og siger, at han skal bevæge skiltet. Da Luigi er gået tilbage til butikken, begynder Guido at bevæge skiltet, og så begynder han at blive god til det og han spinner det endda på spidsen af sin gaffeltruck.