Sort uheld
Miles Pope er en fattig, sort skuespiller, hvis liv tager en morsom drejning mod det værre, da han opdager en hensynsløs gangsters største hemmelighed. For at redde sit liv får Miles hjælp af en excentrisk makeup-artist, der skaber en genial forklædning for at skjule hans sande identitet. En række spontane parodier, der kilder lattermusklerne, følger, da Miles antager alle identiteter, lige fra en lejemorder fra Las Vegas til James Browns lillebror, i sit forsøg på at redde sig selv og stille gangsteren til ansvar for sine handlinger. Du vil elske Sort uheld, en uhyrligt morsom action-komedie med en komisk tour-de-force fra komikeren Lenny Henry.