Speed Demon
Da Melindas bil på mystisk vis bryder sammen, står hun ansigt til ansigt med en vred ånd, der fortæller hende, at "en eller anden vil dø". Melinda forsøger at tolke en mystisk kode, der er forbundet med et hemmeligt væddeløbsselskab. Da hun opdager, at Delias søn Ned måske er indblandet i gruppen, følger hun efter ham til deres skjulested.
Da Melindas bil på mystisk vis bryder sammen på en øde vej, står hun ansigt til ansigt med en vred ånd, der fortæller hende, at "en eller anden vil dø". Melinda forsøger at tolke en mystisk kode, der er forbundet med et hemmeligt væddeløbsselskab. Da hun opdager, at Delias søn Ned måske er indblandet i gruppen, følger hun efter ham til deres skjulested og afslører sandheden om et hævngerrigt væddeløb.