Soul Food
Omdrejningspunktet i denne hjertevarmende komedie er søndagsmiddag hos mor Joe, en savlfremkaldende, 40 år gammel tradition. Men da husets overhoved bliver indlagt, befinder de tre døtre sig i rivalisering og skænderier, der truer med at ødelægge traditionen - og familien.
Søndagsmiddag hos mor Joe er en savlfremkaldende, 40 år gammel tradition. Set fra hendes barnebarn Ahmads synsvinkel er kærlighed og grin altid på menuen, på trods af den sædvanlige rivalisering, der ulmer mellem hans mor Maxine og hendes søstre Teri og Bird. Men da alvorlige skænderier begynder at rive familien fra hinanden, får de gode tider pludselig en ende. Nu er det op til Ahmad at få alle samlet igen og lære dem den sande betydning af Soul Food.