Sound Of My Voice
En journalist og hans kæreste bliver trukket ind, mens de undersøger en kult, hvis leder hævder at være fra fremtiden.
En filmskaber (Christopher Denham) og hans kæreste (Nicole Vicius) sætter sig for at afsløre den smukke leder af en kult (Brit Marling), der hævder at være fra fremtiden. Men jo mere, de udforsker, jo mere fare kommer de i i denne thriller fra forfatter-skuespillerinden Marling og instruktør Zal Batmanglij.