Spøgelserne fra Buxley Hall
Da det 100 år gamle Buxley Hall-akademi er i økonomisk knibe, henvender de venlige spøgelser sig til 13-årige Jeremy, arving til en stor sum penge, for at få hjælp til at redde skolen… og deres hjem.
Det 100 år gamle Buxley Halls spøgelsesbeboere skaber overnaturligt kaos, da den økonomisk trængte skole tvinges til at optage piger på drengeskolen. Deres eneste håb er den 13-årige Jeremy, en genert elev og formuearving. Men da spøgelserne opdager, at Jeremys snu tante vil stjæle hans arv og rive skolen ned, iler de til hans redning.