The Drop
Da den ensomme bartender fra Brooklyn, Bob Saginowski (Tom Hardy), finder en mishandlet pitbull-hvalp, som han redder, kommer han i kontakt med Nadia (Naomi Rapace), en mystisk kvinde med en mørk fortid.
The Drop følger den ensomme bartender Bob Saginowski gennem en skjult agenda, hvor han hvidvasker penge for lokale gangstere i underverdenen af Brooklyns barer. Med sin chef og fætter Marv får Bob en central rolle i et røveri, der går galt, og han bliver en del af en efterforskning, som dykker ned i nabolagets fortid, hvor venner, familie og fjender arbejder sammen for at tjene penge – uanset prisen.