Den flotte, unge popstjerne Christopher Wilde har berømmelse, rigdom og en stor film på vej. Men efter et tilfældigt møde med Jessica Olson, en jordnær pige fra Midtvesten, tvinges han til at vælge mellem at følge sit hjerte eller fremme sin karriere. Lader Christopher sine berømmelsesambitioner stå i centrum?