Super Troopers
En gruppe af motorvejsbetjente i Vermont er fastlåst i et rivalopgør med de lokale betjente; udfaldet afgør, om motorvejens patruljestation skal lukkes ned.
Altid på udkig efter action, kommer fem overentusiastiske, men understimulerede Vermont State Troopers ræsende med en helvedes fart på motorvejen, for at bilisterne ængsteligt kigger i deres bakspejl. Mellem en igangværende fejde med de lokale betjente, over hvem der er bedst, og delstatsregeringens ønske om at lukke dem ned, befinder Super Troopers sig pludselig på grænsen for god smag, da de på morsom og uvidende facon bevæger sig mod at løse deres livs forbrydelse.