Secret Society of Second-Born Royals
Hils på Sam, en kongelig lillesøster. Hun er ikke den typiske prinsesse og passer ikke rigtigt ind i den verden. Efter hendes mor, dronningen, sender hende på sommerskole, finder Sam ud af, det er et dække: Hun og de andre elever opdager at de har superkræfter og befinder sig på skolen for at træne sig op til at blive en del af det hemmelige Secret Society of Second-Born Royals... Kan de mon lære at bruge deres kræfter til at redde deres kongeriger?
Hils på Sam, en rebelsk prinsesse, anden i rækken til at arve tronen i kongeriget Illyria. Hun er ikke den typiske kongelige og passer ikke rigtigt ind i den verden. Modsat Sams ældre søster, Eleanor, som snart bliver 18 år og er under oplæring til at blive den næste dronning, vil Sam hellere give den gas med sit band eller spille protestkoncerter imod monarkiet og dermed selvfølgeligt lægge sig ud med myndighederne. Dronning Catherine, der har fået nok af sin datters opførsel, sender Sam på sommer-kostskole, men Sam opdager, det er et dække. Sam og de fire andre andenfødte kongelige lærer, at de har superkræfter og faktisk er på skolen for at træne op til at blive en del af et meget vigtigt, hemmeligt selskab. Men som træningen begynder, er det ikke den eneste overraskelse, der venter Sam og hendes nye venner: En mystisk fremmed truer med at gøre alle deres nærmeste ondt. Kan Sam og hendes venner lære at bruge deres kræfter til at redde deres kongeriger?