Taken 3
Bryan Mills (Liam Neeson) bliver uretfærdigt mistænkt for et mord, som sker tæt på hans hjem, og han må stole på sine "specielle evner" en sidste gang for at fange den rigtige morder og få sin hævn.
Liam Neeson er tilbage som den tidligere CIA-agent Bryan Mills, hvis liv bliver rystet, da han bliver uretfærdigt mistænkt for et mord, som sker tæt på hans hjem. På flugt fra den dygtige politiinspektør (Forest Whitaker), må Mills stole på sine "specielle evner" en sidste gang for at undvige myndighederne, jage de rigtige mordere og beskytte det eneste, der betyder noget for ham nu - hans familie.