Taped
I Taped gør Johan og Saar et sidste forsøg på at redde deres ægteskab ved at tage på ferie sammen til Buenos Aires. De lover deres datter, at de vil filme ferien med et videokamera. Men da de ved et uheld kommer til at filme et brutalt mord, bliver de tvunget til at flygte for deres liv.