Taran og den magiske gryde
Fantasi og magi blandes i dette legendariske eventyr. Udløses Den Sorte Grydes magt bliver man uovervindelig. Den Hornede Konge vil gøre alt for at få den, men udfordres af en ung svinedreng. Taran, den modige prinsesse Eilonwy, en trubadur ved navn Fflewddur Fflam og Hen Wen, en utrolig gris, der kan forudsige fremtiden, tager afsted for at stoppe Den Sorte Grydes ondskab. Vil det lykkes?