Taxi
Queen Latifah er New Yorks hurtigste taxachauffør, hvis kvalifikationer bag rattet samt en tunet bil hjælper en overivrig undercover-betjent (Jimmy Fallon) med at forfølge en bande af kvindelige bankrøvere.
Belle Williams (Queen Latifah) er en fartdæmon. Flyvende gennem gaderne i New York i hende tunede taxa, har hun fået ry for at være New Yorks hurtigste taxachauffør. Hendes kørsel afspejler hendes virkelige drøm: Belle vil være racerbilsmester. Hun er godt på vej, indtil hun bliver afsporet af den overivrige betjent Andy Washburn (Jimmy Fallon), hvis undercover-færdigheder kun matches af hans totale uduelighed bag rattet. Washburn er lige i hælene på en bande smukke, brasilianske bankrøvere, ledet af Vanessa (Gisele Bündchen). For at fange de undvigende skurke, overbeviser den kørekortløse Washburn Belle til at gå sammen med ham for at forfølge Vanessa og hendes hold. Belle har carte blanche til at køre med hvilken som helst hastighed og bryde enhver lov. Billøs betjent og fartgal taxachauffør - New Yorks mest umage partnere - begynder en højhastigheds katten-efter-musen.