That Darn Cat
Gør dig klar til en miav-tastisk morsom komedie med Christina Ricci og Doug E. Doug. Da hendes trofaste kat, D.C. (en forkortelse for ”Darn Cat”) kommer slæbende med en vigtig ledetråd til en mystisk bortførelse, bliver den 16-årige Patti Randalsl kedelige by pludseligt forvandlet til et sted fuld af krimi-spænding! Og da hun slår sig sammen med FBI-nybegynderen, Agent Kelso, for at prøve at opklare den forvirrende forbrydelse...følger de to (meget) uerfarne detektiver efter ”The Darn Cat” og får sig nogle store overraskelser!