That Thing You Do!
I 1964 begiver en talentfuld gruppe – The Wonders, et fiktivt rockband – sig ud på en morsom rejse, hvor deres hitsang når til tops på hitlisterne. Mens de rejser land og rige rundt og spiller på alt fra pizzeriaer til stadioner, lander de en pladekontrakt, får ny manager, vinder en rejse til Hollywood og giver et ekstraordinært indblik i en svunden tid.