The Air Up There
En basketballtræner rejser til Afrika for at rekruttere en ny stjerne. Ved ankomsten står han overfor udfordringen med at tilpasse sig og lære at leve midt i en helt ny kultur.
Jimmy Dolan, der arbejder som basketballtræner på et universitet, vil finde en ny stjerne til sit hold, fordi han vil forfremmes til cheftræner på skolen. Han ser en video af Saleh, et basketball-vidunder, og rejser til Afrika for at rekruttere ham. Ved ankomsten står Dolan overfor udfordringerne med at tilpasse sig og lære at leve midt i en helt ny kultur. Dolan og Saleh lærer vigtige ting om livet af hinanden, inden de indtager banen for en sidste kamp, hvor alt står på spil.