The Best Exotic Marigold Hotel
The Best Exotic Marigold Hotel følger en gruppe engelske pensionister, der beslutter sig for at "outsource" deres pensionisttilværelse til det billigere og tilsyneladende eksotiske Indien. Fristet af reklamer for det nyligt renoverede Marigold Hotel og styrket med visioner om et godt liv ankommer de og ser, at paladset blot er en skygge af sit tidligere selv. Selvom det nye miljø er mindre luksuriøst, end de havde forestillet sig, så forandres de for evigt af deres oplevelser og opdager, at livet og kærligheden kan komme igen, når man giver slip på fortiden.