The Big Short
Baseret på den sande historie om fire outsidere, der så, hvad de store banker, medier og regeringen nægtede, det globale, økonomiske kollaps.
Da fire outsidere så, hvad de store banker, medierne og regeringen nægtede, det globale, økonomiske kollaps, fik de en idé: The Big Short. Deres vovede investeringer førte dem ind i den moderne bankverdens mørke underverden, hvor de må betvivle alt og alle. Baseret på den sande historie og bestseller-bogen af Michael Lewis og instruerer af Adam McKay har The Big Short stjerner som Christian Bale, Steve Carell, Ryan Gosling og Brad Pitt på rollelisten.