The Comebacks
The Comebacks handler om en uheldig træner, Lambeau Fields (Koechner), som tager en forhutlet gruppe universitetsudskud og forsøger at få dem til fodboldmesterskabet. Undervejs opdager denne livslange taber, at han trods alt er en vinder, idet han retter op på sig selv, redder sit forhold til familien og vennerne og finder ud af, at der ikke er plads til individualisme på et hold!