The Day the Series Stopped
17. oktober, 1989 klokken 17:04, kort efter Al Michaels og Tim McCarver startede ABC's livesending af den tredje kamp i World Series mellem San Francisco Giants og Oakland Athletics, begyndte jorden at ryste under Candlestick Park.
17. oktober, 1989 klokken 17:04, kort efter Al Michaels og Tim McCarver startede ABC's livesending af den tredje kamp i World Series mellem San Francisco Giants og Oakland Athletics, begyndte jorden at ryste under Candlestick Park. Allerede før det øjeblik lagde det op til at blive en mindeværdig kamp. Den første i 33 år mellem holdene fra samme byområde, en kamp med store spillere og lige så farverige fans. Men efter Loma Prieta-jordskælvet, der målte 6,9 på richterskalaen, rullede forbi og bragte død og ødelæggelse, stod Bay Area sammen, og baseball gled i baggrunden. Gennem arkivmateriale, tidligere uhørte historier fra spillere, officials, San Francisco og Oaklands borgere ramt af jordskælvet, og et videnskabeligt tilbageblik på, hvad der skete under jorden, genbesøger "The Day the Series Stopped" den aften. Optegnelserne viser, at A'erne fejede Giants af banen, men det er blevet en fodnote til den større historie om World Series i 1989.