The Disney Holiday Singalong
"Disney jule-singalong" vender tilbage for tredje gang med mere musik og magi til julen. Den timelange, festlige musikforestilling præsenterer stjernespækkede optrædener, animerede tekster på skærmen, flere yndlingsmelodier fra Disney og klassiske julesange.