The Great White Hype
Han er den mest prangende, vildeste, rigeste og mest åbenmundede promotor, man nogensinde har set i bokseverdenen. Han er pastor Fred Sultan, og da sportens popularitet aftager, udtænker han en sværvægtsplan, der skal sætte gang i alting.
Da sværvægtspromoteren pastor Sultan beslutter, at der skal ske noget nyt for at øge salget af boksekampe, finder han frem til den eneste mand, der nogensinde har besejret mesteren. Problemet er bare, at han ikke er bokser længere, og at han er hvid. Men da pastor Sultan overtaler ham til at kæmpe, går han i hård træning, mens den selvsikre mester tager det roligt og kommer i dårlig form.