The Incredible Dr. Pol: Blue Ribbon Kids
Børn og deres kældedyr er altid velkomne i Dr. Pols dyrlæge. I dette specialprogram ser vi en bedst-af-børnene-samling med verdens mest berømte dyrlæge. Fra børn til teenagere, disse unge mennesker vil gøre alt for deres kæledyr… de søde og nussede og de vilde og uldne!