The Legend of Bagger Vance
En tidligere anerkendt golfspiller, der er blevet selvdestruktiv efter nogle frygtelige oplevelser under Første Verdenskrig, genvinder sin selvrespekt med hjælp fra en mystisk sort caddy under en kamp mod tidens to bedste golfspillere, Bobby Jones og Walter Hagen.