The Marine
En tidligere kommandant fra den amerikanske marines specialstyrker jagter en farlig bande diamanttyve, som har bortført hans kone.
Verdensmester i catch-brydning, John Cena, dominerer som marinesoldat John Triton. Han befinder sig altid i farlige situationer og overholder ingen regler! Mod sin vilje bliver han sendt hjem fra Irak. Tritons smukke kone Kate (Kelly Carlson) bliver kidnappet af nådesløse juveltyve anført af en grusom morder (Robert Patrick)! Triton kæmper for at redde hende, ved hjælp af sit mest effektive våben: Ham selv!