The Mouseketeers at Walt Disney World
Musketererne fra New Mickey Mouse Club ankommer til Walt Disney World for at lave et live sceneshow. Mens de er der, håber de at kunne more sig i Magic Kingdom, men en række problemer følger dem, da de udforsker området.