The Rocker
En ældre trommeslager med rock'n'roll i årerne og en mislykket karriere får en chance til i et nyt band, tyve år efter han blev smidt ud af sit tidligere band, som nu er berømt.
“THE ROCKER,” alias Robert “Fish” Fishman, var trommeslager i et firserband. Han udlevede sin rock ‘n’ roll-drøm… til han blev smidt ud af bandet. Tyve år senere kommer den desperate rockmusiker med i sin nevøs band, “A.D.D.”, og kan endelig indtage pladsen på tronen som rockgud. Han tager sine yngre bandmedlemmer med på deres livs køretur.