The Savages
Indtil for nylig var det eneste, John og Wendy Savage (Hoffman, Linney) havde til fælles, en elendig barndom og nogle få DNA-strenge. Men efter flere år uden megen kontakt, er de tvunget til at slå sig sammen igen for at passe på den ældre, kværulantiske far, som har gjort deres unge år "udfordrende." Undervejs er begge disse planløse og barnlige nogle-og-fyrreårige endelig nødt til at blive voksne! Oscar-vinderen Philip Seymour Hoffman og den Oscar-nominerede Laura Linney giver en uforglemmelig præstation i denne vanvittigt sjove historie om et midaldrende søskendepar, der skal blive voksne, fra den Oscar-nominerede forfatter/instruktør Tamara Jenkins.