The Sitter
Jonah Hill begiver sig ud på en uhyrligt vild nat i denne hylende morsomme komedie fra instruktøren af Pineapple Express. Den dovne forstadsdreng Noah (Hill) passer naboens børn, da han får et booty-call fra sin liderlige kæreste i byen. Noa er hurtigt på vej, men hans storbyeventyr kommer hurtigt ud af kontrol, da han befinder sig på flugt fra en manisk storpusher. Vilde grin og vanvittige begivenheder - det er alt sammen en del af en nats arbejde for The Sitter.