The Story of Robin Hood and His Merrie Men
Den ædle kong Richard Løvehjerte har forladt England på korstog til Det hellige land og har efterladt sine undersåtter i sin forræderiske bror, prins Johns nåde. Efter hans far dræbes af prins Johns lakajer, samler Robin Hood en flok lovløse i Sherwood-skoven og bekæmper det onde styre.