The Transporter
Et lejesoldat-kurér får vendt sin verden på hovedet, da en pakke, han er blevet hyret til at transportere, viser sig at være en smuk, kneblet kvinde, der er blevet kidnappet af internationale slavehandlere.
Frank Martin (Jason Statham) er den bedste til det, han laver: at transportere farligt og ulovligt gods uden at stille spørgsmål. Men hans seneste forsendelse, en smuk ung kvinde, der er blevet kidnappet af internationale slavehandlere, bringer dødbringende komplikationer med sig og forpurrer hans leveringsplaner. Nu må Frank give alt, hvad han har i en nonstop actionfyldt kamp for at redde sin dyrebare last - og sit liv.