Three Stooges, The
Larry, Curly og Moe vokser op hos en nonne, som de blev efterladt hos, og ved hjælp af fingerpegende attitude, latter og overtalelser finder de vej til ukendte niveauer af et fjollet mislykket eventyr. For at redde deres barndomshjem bliver The Three Stooges viklet ind i et højest besynderligt mordkomplot.
The Three Stooges (Moe, Larry, Curly) er på en mission. Den unge trio vokser op på et børnehjem, der drives af nonner, og ved hjælp af fingerpegende attitude, latter og overtalelser kommer de i ballade. Nu flere år senere, hvor børnehjemmet tvinges til at lukke, tager the Three Stooges på en skør mission for at redde børnehjemmet. Hylende morsom og kaotisk.