Tick Tock Tale
Fra det victorianske Londons tågede gader kommer der en komedie om en underdog, som bruger sin ufuldkommenhed til at opnå noget ekstraordinært. Tiden løber ud, da en antik urbutik ransages og røves, og lægger de kidnappede ures skæbne i hænderne på en udstødt, som anses for at være lidt kuk-kuk.