Tid til kærlighed
Da den håbefulde nyhedsvært Tally Atwater prøver at komme i TV, vil kun den erfarne nyhedsvært Warren Justice give hende en chance.
Hollywoodnavnene Robert Redford (Et frækt tilbud) og Michelle Pfeiffer (Dangerous Minds) gør det fantastisk sammen i denne roste historie om hed lidenskab og store ambitioner! Da den håbefulde nyhedsvært Tally Atwater (Pfeiffer) prøver at komme i TV, vil den erfarne nyhedsvært Warren Justice (Redford) give hende en chance. Han lærer hende alt om nyheder… og hun lærer ham at elske igen! Da hun går fra at være vejrpige til nyhedsvært, skal Tally og Warren balancere drømmen om succes… med deres ønske om hinanden.