Tigerkrydstogt
Maddie Dolan er træt af at blive stemplet som en "flådeunge" og beslutter at overtale sin far til at opgive militærkarrieren og blive hjemme. Hun griber muligheden for at overtale ham ved at deltage i Operation Tiger, en ugelang tur, hvor sømænds familie tager med på operationer om bord på et skib. Da Maddies plan afbrydes af hændelserne den 11. september, ser hun personligt det mod, ære og engagement, hendes far ikke kun har for sit land, men også for hende.