Tilbage til Titanic
Tilbage til Titanic dokumenterer de første menneskebemandede dyk til Titanic for næsten 15 år siden. Nye optagelser viser nyt forfald og belyser skibets fremtid.
Tilbage til Titanic dokumenterer de første menneskebemandede dyk til Titanic for næsten 15 år siden. Et hold eksperter bruger en specialudstyret ubåd til at optage de første 4K-optagelser for at analysere skibets forfald. De bygger den mest præcise model af vraget for at kaste nyt lys over Titanics ikoniske historier og efterlader en eksperimentel platform på havbunden for at forudsige Titanics fremtid.