To i en
Da Walt, den ene af to siamesiske tvillingebrødre, beslutter sig for at følge sin drøm om at blive skuespiller, medfører deres unikke bånd vilde komplikationer, da han overtaler sin modvillige bror til at gå med på idéen.
Tag del i løjerne med Bob og Walt Tenor, to brødre, der deler en lidenskab for livet – og en lever. Men deres unikke bånd medfører vilde komplikationer, da Walt beslutter sig for at følge sin drøm om at blive skuespiller og overtaler sin modvillige bror til at gå med på idéen.