Tombstone
Russell spiller sherif Wyatt Earp og Kilmer spiller hans ven, kortspilleren Doc Holliday. Sammen gør de alt for at opretholde lov og orden i Tombstone, hvilket leder frem til det uundgåelige opgør ved O.K. Corral.
Kurt Russell og Val Kilmer har hovedrollerne i denne eksplosive, action-fyldte western. Russell har rollen som sherif Wyatt Earp, og Kilmer spiller hans ven, kortspilleren Doc Holliday. Trods hård modstand gør de alt for at opretholde lov og orden i Tombstone, hvilket leder frem til det uundgåelige opgør ved O.K. Corral. Tombstone er en klassisk western, hvor du havner midt i krydsilden i et af periodens mest omtalte opgør. På den stjernespækkede rolleliste ses også Sam Elliott, Bill Paxton, Dana Delany, Jason Priestly, Michael Biehn og Hollywood-legenden Charlton Heston.