Tommelise
Denne genfortælling af Hans Christian Andersens klassiske eventyr, hvor den lille bitte heltinde undgår at falde i kløerne på forskellige snegle, muldvarper og biller, inden hun kan fortsætte med sit kurmageri til hendes drømmeelsker prins Cornelius.