Trap Jazz
Trap Jazz følger tre klassisk uddannede, jazz-spillende bedste venner fra Atlanta. Hver af dem er respekterede inden for musikbranchen for deres samarbejder med nogle af verdens bedste pop- og hiphop-kunstnere. I Trap Jazz forlader de deres komfortzone i skyggen af kunstneren og begiver sig ud på den uvisse rejse ind i rampelyset.
Trap Jazz følger tre klassisk uddannede, jazz-spillende bedste venner fra Atlanta. Hver af dem er respekterede inden for musikbranchen for deres samarbejder med nogle af verdens bedste pop- og hiphop-kunstnere. I Trap Jazz forlader de deres komfortzone i skyggen af kunstneren og begiver sig ud på den uvisse rejse ud af deres supportrolle og ind i rampelyset. Undervejs skildres det, der former hver af dem, og de to genrer, de forsøger at forene.