Tre på flugt
Komikeren Martin Short spiller en ubehjælpsom og klodset bankrøver, som på sit første kup tager Nick Nolte som gidsel. Nolte spiller en berygtet eksfange, som forsøger at leve et lovlydigt liv, så selvsagt er der ingen, der tror på, at han er uskyldig og Short skyldig, og det umage par tvinges derfor til et kriminelt parløb. For at føje mere til forvirringen, er der også Shorts bedårende 6-årige datter, som desperat forsøger at holde det mærkværdige par sammen, og denne trio forsøger sammen at nå den canadiske grænse. Man undgår ikke at bruge lattermusklerne i denne hylende morsomme komedie.