Tror du stadig på Julemanden?
Tim Allen er tilbage som Scott Calvin, der har været en lykkelig julemand i otte år. Men han står over for en udfordring: Bliver han ikke gift inden juleaften, er han færdig som julemand for altid.
Tim Allen vender tilbage som Scott i Tror du på julemanden 2. Scott har været julemand i de sidste otte år, og hans loyale julenisser betragter ham som deres bedste nogensinde. Men Scott har problemer. Hans søn Charlie har været uartig, og hvis Scott ikke gifter sig inden julaften, mister han sit job som julemand for altid.