Turbo: A Power Rangers Movie
Power rangerne kommer til undsætning med turbofart i deres helt nye adventurefilm. De fem superhelte, der har fået nye turbokræfter og specialdesignede turbo zords, kæmper mod en ond rumpirat for at redde en vis og mild alien – og jorden – mod en næsten sikker destruktion.
Mighty Morphin Power Rangers kæmper mod den overnaturlige skurkinde Divatox (Hillary Shepherd). Hun er gift med en ond lord ved navn Maligore, som er fanget i et energivakuum inde i en af jordens vulkaner. Hvis han bliver befriet, er det universets undergang. Divatox er nødt til at tage en god troldmand kaldet Lerigot (Jon Simanton) med hen til vulkanen, da han har nøglen til at låse op for energifængslet. Lerigot flygter fra sin planet og tager hen til jorden, lige inden Divatox' håndlangere fanger ham. De fem Rangers forklæder sig som almindelige teenagere, men deres hemmelighed bliver opdaget af den tiårige Justin (Blake Foster), og han får lov til at tage en power-dragt på og blive en af dem. Zordon – Power Rangerens chef – giver sit mandskab ekstra kræfter til at sætte en stopper for Divatox, som har erobret en ubåd. Opgøret mellem de gode og de onde kræfter byder på en masse karate og kickboxing omkring en sydende lavagryde.