The Heat
Den ambitiøse og overkorrekte FBI-agent Sarah Ashburn bliver lovet en forfremmelse, hvis hun tager til Boston for at opspore en hensynsløs narkoboss. Hvad hun ikke har regnet med er, at hun til "hjælp" får den mildt sagt upolerede strisser Shannon Mullins. Samarbejdet forvandler det umage par til tikkende bomber, der ikke bare udgør en fare for hinanden, men for alle, der kommer i vejen for dem.