Dead to Rights
Mens Melinda besøger et hospital med Delia og hendes terapihund, møder Melinda en desperat ånd fanget mellem liv og død. Ånden tilhører en ung mand, der ligger i respirator, og han beder hende om at hjælpe ham. Han er hverken død eller levende, og ånden er fanget i kroppen og ser bittert til, mens forældrene og konen skændes om, hvad der skal ske med ham.
Mens Melinda besøger et hospital med Delia og hendes terapihund, møder Melinda en desperat ånd fanget mellem liv og død. Ånden tilhører en ung mand, der ligger i respirator, og han beder hende om at hjælpe ham. Han er hverken død eller levende, og ånden er fanget i kroppen og ser bittert til, mens forældrene og konen skændes om, hvad der skal ske med ham. I mellemtiden bringer et bizart spøgelse Melinda tættere på professor Payne. Delia kæmper for at lære Ned, og i sidste ende sig selv, hvordan man kommer videre.